Serwisy i warsztaty samochodowe w Polsce - MotoZaplecze.pl
 
Dodaj serwis lub warsztat samochodowy
 
 
 
PUH OMEGA BOSCH VP44 VP30 SERWIS, Brwinów

PUH OMEGA BOSCH VP44 VP30 SERWIS
Brwinów

 
PUH OMEGA

Bosch VP44 VP30 Serwis

ul. Brzozowa 57

27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie.

tel. 510667029

www.puhomega.pl

www.naprawa-pomp.com

https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg/featured

Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterowników ABS BOSCH.

Nasza oferta to pełna regeneracja pomp wtryskowych bosch VP44 i VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16 i 1.7L Isuzu Delphi, Delco EDU oraz sterowników ABS Bosch. Przed naprawą każdy sterownik sprawdzany jest za pomocą podłączenia bezpośrednio pod wtyczkę pinową specjalistycznym sprzętem diagnostycznym. Po naprawie błędy w pamięci sterownika są kasowane.

Uszkodzenie elektroniki sterownika to główna usterka w tych pompach, a dokładniej psuje się sterowanie zaworem regulacji dawki paliwa ( tym między przewodami wysokiego ciśnienia w głowicy pompy ). W wyniku tego uszkodzenia paliwo na wtryskach nie ma odpowiedniego ciśnienia, bądź nie jest podawane wcale.

Na wykonaną naprawę udzielamy 12 miesięcznej gwarancji

Wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego. (dotyczy naprawy sterownika)

Wystawiamy fakturę VAT na pełną regenerację pompy wtryskowej. Na naprawę sterownika faktura bez VAT.

KOSZTY.

Koszt naprawy sterownika PSG5 ( jedno wtykowy ) to 300 zł brutto.

Koszt naprawy sterownika 1.7L ISUZU to 300 zł brutto.

Koszt naprawy sterownika PSG16 ( dwu wtykowy ) to 500 zł brutto.

Koszt pełnej regeneracji pompy wtryskowej VP44, VP30 to około 1500 zł brutto. Na regenerację pompy wystawiamy fakturę VAT.

Koszt wyzerowania immobilizera w sterowniku pompy FORD to 100 zł. Konieczne przy wymianie sterownika na inny, jak waszego się nie da naprawić bo np: kolega elektronik chciał sprawdzić swoje możliwości i uszkodził sterownik nieodwracalnie.

Koszt naszego sterownika PSG5 jeżeli wasz nie nadaje się do naprawy, bądź go fizycznie nie macie od 600 zł brutto.

Jeżeli samochód zgasł nagle w czasie jazdy lub nie chce odpalić po postoju to przyczyną jest elektronika czyli sterownik i nie ma potrzeby regeneracji pompy pod względem mechanicznym. Przy uszkodzeniu mechanicznym pompy samochód pali tylko że pracuje głośno, twardo, metalicznie jak również kopci jak stary traktor , jest niewłaściwy kąt wtrysku i dużo większe spalanie. Wtedy właśnie potrzebna jest regeneracja mechaniczna pompy którą jak wcześniej pisałem również wykonujemy.

Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić osiem kilo aluminium ze złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na papierze . Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym.

Jeżeli ktoś naprawiał sterownik i silnik popracował przez kilka sekund, minut, godzin czy dni i znowu zgasł, świadczy to tylko o niewłaściwej naprawie i niewłaściwym zastosowanym tranzystorze.

Jeśli w aucie występuje któryś z niżej opisanych objawów lub błędów świadczy to, że w 95 % uległ uszkodzeniu sterownik pompy

Objawy uszkodzonego sterownika pompy to:

po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
silnik nierówno pracuje
silnik dymi
silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
silnik nie osiąga pełnej mocy


Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy :

OPEL, SAAB

P1630 ZAWÓR DAWKI
P1631 STEROWNIK POMPY
P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA

AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA

01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE

FORD

P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

NISSAN

P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU

BMW

73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU

POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :

AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
 DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
FORD MONDEO 2.0 TDDI
FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
ISUZU KB 3.0 TDI
MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
MITSUBISHI CANTER 3.0
NISSAN ALMERA 2.2
NISSAN PATROL GR 3.0
NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
OPEL FRONTERA 2.2 DTI
OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
OPEL SINTRA 2.2 TD
OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
SKODA SUPERB 2.5 TDI
VW Passat 2.5 TDI
VOLVO FL6 5.5
 
Dane kontaktowe:
 
PUH OMEGA BOSCH VP44 VP30 SERWIS
 
ul. Brzozowa 57
 
tel.: 510667029
 
e-mail.:
 
www.: puhomega.pl
 
najbliższe duże miasto: Brwinów
Opis lub dane firmy są nieaktualne? Skontaktuj się z nami w celu zmiany wpisu.
 
Oferowane produkty:
 
Auto diagnostyka
 
  Diagnostyka komputerowa
 
Auto Elektryka i elektronika
 
  Elektryka samochodowa
 
Autoryzowane Stacje Obsługi Pojazdów
 
  ASO Audi
  ASO BMW
  ASO MAN
  ASO Nissan
  ASO Opel
  ASO Rover
  ASO Saab
  ASO Skoda
  ASO Volkswagen
  ASO Volvo
 
Mechanika samochodowa
 
  Mechanika pojazdowa
 
Pozostałe usługi i produkty samochodowe
 
  Używane części
 
 
 
Niniejszy wpis w katalogu warsztatów samochodowych: 'PUH OMEGA BOSCH VP44 VP30 SERWIS, Brwinów' nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ma jedynie charakter informacyjny.
 
 
Polityka prywatnosci   |   Polityka cookies   |   Regulamin   |   Kontakt Copyright 2011-2019 © MotoZaplecze.pl
 
Zobacz też inne nasze serwisy
 
 
Internet Age - reklama internetowa